4 Maj

Måndagskvällen är här och jag beslöt mig för att inte fara till gymmet utan istället på en riktigt lång promenad. Skall sortera tankar i huvudet i mappar, dra slutsatser samt fundera lite på framtiden.
 
 
Ibland gör man dumma val här i livet men oftast vänder det till något helt annat i slut-ändan och det var egentligen inte så dåligt. Jag är en person som hatar att gå runt ämnen och säger saker rakt på och ärligt om det är nödvändigt. Jag förstår inte alltid varför man måste göra något på just det sättet och vill ha klart för mig precis hur allt fungerar. Jag tycker inte om att någon säger till mig att jag ska göra en sak på ett visst sätt om jag redan kommit fram till ett system som fungerar för min egen del. Till exempel om någon säger att när man börjar gå skall första steget vara vänster fot om man i vanliga fall tar höger.
 
Nä okej, det här blev nog inte klarare, inte ens för mig själv. Tror långpromenaden kan hjälpa mig istället. Fast först vila lite efter middagen, sen går jag ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0