Bra liv.

Det blev inget gymbesök. Istället blev det en 12 km promenad med mig själv och vet ni?! Nu har jag verkligen sorterat mina tankar. Fick även utbyta alla möjliga andra tankar med Kiisen idag, så kul!! Vi började med att träffas en timme för sent då den ena av oss (inte jag dock) trodde vi skulle träffas klockan 12 istället för 11. Nåväl, när vi traffats åkte vi direkt vrålhungriga som vi var, till kw och åt världens godaste pestolax!!!!!
 
 
Efter det for vi till Serendi på varsin milkshake och ojj, den kvinnan njöt nog av den med lakrits-smak, haha. Sedan satte vi kvar en stund och försökte överleva den matkoman vi uppnått. Gick sedan i affärer, kom till Lärkkulla var jag visade henne runt lite och efter det brummade hon hem . Sedan dess har jag övat med Jenkki och ätit mumsig makaroni-skink-låda.
 
 
Idag har helt enkelt varit en bra dag och jag lever loppan! Detta får gärna hålla i sig resten av mitt liv........ Man kan ju alltid drömma!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0