Bright future.

Vet ni vad?
Om mindre än 2 veckor är Lärkkulla slut för min del. Helt finito
Om mindre än 3 veckor har jag börjat sommarjobba OCH kommer att spendera x-antal månader med Joel på Åland. Åtminstone över sommaren. Jag behöver inte fundera när och hur jag åker till Sverige eller hur han kommer hit. Jag behöver inte sakna honom. Jag behöver inte hangouta med honom och endast se honom bakom min egen datorskärm. Han kommer inte vara 500 km ifrån mig. Det, om något är en lättnad. I alla fall några månader framöver. Hösten är fortfarande oklar men om vi måste, gör vi det här en gång till. 
 
Jag minns hur orolig han var innan förra sommaren. Jag sa att vi tar en dag i taget och ser var vi hamnar. Det får bära eller brista. Någonting säger mig nu, snart ett år senare, att vi borde klara av det mesta tillsammans. Först bodde vi i princip i mitt rum konstant under halva terminen av Lärkkulla och efter det har vi bott ifrån varandra. Båda fungerar. Jag tror på det här. Det är något speciellt. Och han gör mig lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0