Galet lyckat.

Jaha Daniela, vad har du åstadkommit idag?
  • Chillat med Joel
  • Packat
  • Gått till busstationen
  • Åkt buss till Stockholm
  • Chillat med moster
  • Ätit good sushi
  • Druckit världens godaste kaffe latte med havremjölk!!!!
  • Glömt kameraväskan på tunnelbanan.
  • Fått konstatera i Silja terminalen att jag tydligen bokat hemresa helt fel dag iom. att båtarna inte går då när jag trodde jag bokat resa så de hade skjutit fram min bokning med några dagar.
 

Och summan av kardemumman?
Jag själv mår bra och är på ovanligt gott humör, jag sover hos min moster inatt och jag har polisanmält kameraväskan samt bokat ny hemresa så jag åker hem med Viking imorgon på morgonen. Min moster var förvånad över hur lugn jag är men hej, inte kan man ju göra så mycket åt det? Hakuna Matata! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0