Kan ju bara bli ännu bättre.

Tjossan! I skrivande stund sitter jag på silja som tar mig till Åland. Ganska direkt efter att jag kommit ombord på båten och hittat förvaringsskåpen gick jag till en spelmaskin där man skulle lägga in 1€ och sedan med hjälp av knappar välja något man ville vinna. Jag vann en telefon. Yup, brukar i vanliga fall vara skeptisk till just de maskinerna men eftersom jag lovade mig själv att bara ha nokian tillfälligt tills jag har råd att köpa en ny och nu haft telefonen i mer än ett halvt år så tänkte jag att jag har ju inte mycket att förlora. Visserligen tog jag det på tredje försöket för att jag inte var tillräckligt exakt de tidigare gångerna, men hej, 3€ för en samsung Galaxy Trend plus 
är ju inte det dyraste direkt.... Tjoho!
 
 
Angående festen igår var det kul att se så många bekanta ansikten (precis som det alltid är) även om det blev väldigt få sömntimmar efter att dessutom ha kollat Eurovsion, duktiga Måns!!
 
 

Så hejsvejs Fastlandet, ses om ungefär en månad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0