Mitt veckoslut.

Håhåjj.
Fredag: Norrisgig med galet mycket människor, SÅ KUL!!! 
Lördag: Serendigig, även där mycket människor!! Märkte dock på mig själv att jag satt nog i en annan värld när vi sjöng och spelade emellanåt. Efter giget roudade vi som vanligt och åkte hem. På vägen hittade vi en tax som var ut och gå för sig själv så vi tog med den hem. Laddade upp bild på facebook och inte ens 12h efter det var hunden hos sin ägare igen. Facebook är nog imponerande ibland.
Söndag: Världens goooodaste morsdagslunch, omnomnom!!!!! Joel är nog duktig han♥ Sedan kaffe hos mofi och efter det körde jag Joel till tågstationen.
 
Idag åker vi på skolresa och torsdag och fredag är lediga dagar så jag stannar hos Joel resten av veckan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0