Onsdag då

Ligger i Joels säng medan han sitter brevid och övar bas. Vi har varit och kollat bio, pitch perfect 2. Frågar ni mig var den lätt sevärd och frågar man Joel säger han att den "hade sina stunder" och att han har sett bättre filmer. Jaha. Okej då!
 
 
Jag slog skallen i hytten på båten i måndags och har troligen fått lindrig hjärnskakning från det så jag försöker vila så mycket som möjligt. Jag har faktiskt bilder på min kamera som jag för en gångs skull tagit med men har inte ännu överfört bilder............ 
 
 
Imorgon skall vi i alla fall laga pasta och maletköttsås, haha, och resten av denhär kvällen blir det väl bara mys antar jag. Och så kanske jag kittlar honom lite till........ ♥ (Det finns alltså fördelar med en kittlig pojkvän även om man själv inte är det!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0