Saaturdayy

Jaha, vad har rört sig i huvudet på Daniela sen 13e maj? Vad har inte rört sig där?!
Tror jag funderat på precis allt man kan under dessa dagar. Från att vilja ha barn till att konstatera att jag nog inte ska skaffa en chowchow-hund även om det har varit mitt mål i livet, att jag hatar mig själv och att jag kan bli riktigt hemsk person om jag är hungrig (bara för att vara på säkra sidan, även om detta konstaterats redan x-antal gånger tidigare). Jaja, okej. Imorgon åker jag hem från Nyköping, på onsdag är det skolavslutning, på lördag är det 60-års fest, på söndag morgon sitter jag på båten på väg till Åland och på måndag sitter jag och jobbar/blir introducerad till det jag ska göra under sommaren, HUR SKÖNT?!
 
 
Dessutom var jag och klänning-shoppade igår. Helt crazy. I'm not that girl. Som använder klänningar, vill säga. Men nu blev det så och jag kom från butiken med 2 stycken såååå fina klänningar!! Kommer antagligen sluta så att jag använder dem högst 2 gånger och konstaterar att jag inte är en klännings-tjej och att de är för fina för att jag skall ha på dem, och så blir de bara hängande i skåpet, precis som det gått med alla andra klänningar. 
 
En liten update bara, annars mår jag bra! Även om pollen här i Sverige är såå mycket värre än i Finland och gör så att jag går omkring och snorar, har rinnande ögon och ont i halsen så lever jag nog ännu. Ni slipper mig inte så lätt! Haha
 
Senaste från instagram (efter att ha tagit x-antal enligt mig dåliga bilder sa Joel åt mig att stå vid trädet. Okejdå.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0