Sunday evening.

Söndag kväll, what a day.
 
Vaknade imorse av att systers telefon hade fått fnatt och bestämde för att väcka både mig och henne halv åtta på morgonen. Åkte in till Ekenäs och hade simskole-avslutning, fick en jättefiiin ros och en majbloms-mugg som tack. Det hörni, kändes bra!
 
Fick sedan köra vidare till morfar som är i flyttkaos just nu, åt lite middag och efterrätt, packade lite grejjer och åt lite till. Anlände till Lärkkulla och har sedan dess slöat, hängt lite med Oda och hangoutat med Joel. Bra så!
 
Inkommande vecka funderade jag på att plus allt annat jag skall göra köpa några engångs-biljetter till gymmet här i Karis. Tror kroppen skulle tacka efter föregående veckas matschema,.
 
Imorgon är det bara vanlig måndag, kul kul
 
En så pass gammal bild som jag tagit under 2012......... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0