Den lyckan.

Har spenderat morgonen med en kopp svenskt kaffe och två skivor pågen limpa med skagenröra på, vardagslyx. Kollade lite på serier och har nyss bokat en båtresa till min fina Oda. Vi kommer att fira halloween en månad efter alla andra här på kollektivet så jag mer eller mindre tvingade Oda hit för att uppleva det.
 
 
Det är svårt att lägga ord på hur det känns att någon äntligen kommer och hälsar på mig här i Sverige, inte bara jag som åker land och riket runt i Finland. Jag blir verkligen lycklig. Jag har redan världens bästa människor runt mig här i Nyköping och nu får jag äntligen möjligheten att visa någon annan hur bra det är här. Det här blir så bra. Den kommande veckan kommer gå lika snabbt (om inte ännu snabbare) som vanligt och på fredagkväll får jag stå på busstationen och möta upp henne. Perfektion.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0