Strax helg.

Efter att jag anmälde mig till en bloggträff i December borde jag väl skärpa till mig och mitt skrivande lite...........
 
 
 
Aaaanyhow, vi hade uppspel idag i skolan på "udda taktarter" och det gick som andra sagt, "ok". Nästa vecka börjar vi med låtar under temat "slick", 3 toto-låtar står på prov samt två andra låtar som jag tyyyyp aldrig hört förut.
 
 
 
Imorgon hoppar jag och Joel på båten till Finland och på lördag får jag släpa med honom till min farbrors bröllopsfest. Jag har inte träffat min farbror på evigheter så det här blir kul! Nämnvärt är ju också att så gott som alla kommer att prata finska på bröllopsfesten så vi får se hur långt Joels finska kunskaper hjälper honom under kvällen :-D haha
 
 
Det var typ det, imorgon tänkte jag försöka släpa mig till gymmet och efter det har jag sånglektion och musikteori. Tack och godnatt!
 
(märkte att jag tydligen varit väldigt aktiv på instagram på senaste tiden men jag delar med några av de senaste typ)
Bild 1; jag böt hårfärg under höstlovet, mörkare as usual
bild 2; Helsingfors tågstation, hade nyss kommit ner från Österbotten
bild 3; jag och J på morgonen strax innan vi skulle hoppa ombord på båten
bild 4; "firade" farsdag förra helgen och tänkte på pappa. Senare på kvällen gick jag och J på James Bond på bio. Första gången jag såg en JB film.........
bild 5; dagens setlist till uppspelet
bild 6; fick idag hem världens bästa t-shirt med texten "I'm a swedish speaking finn, what's your superpower?" på posten. Trodde det skulle ta mycket längre men tydligen inte. Kommer nog aldrig ta av den haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0