Måndag.

Tänkte att det kunde smaka med en liten uppdatering. Jag är inne i en period nu då jag känner att jag vill fokusera på allt annat än att uppdatera på bloggen eller instagram, men snapchat, där är jag på g! Mest fula bilder till kollektiv-gänget meeeen det är ju ändå någonting, riiight?
 
 
Fjärde veckan börjar dra igång och jag misstänker att tiden kommer gå lika fort som vanligt så "imorgon" (/på torsdag) sitter jag på båten hem till Finland. För att hämta mitt finska bankkort som jag var tvungen att spärra förra helgen, för att äta lunch med min fina Oda, för att hänga på Ekenäs årliga höstmarknad, för att gosa med hundarna och resten av familjen, för att fira mamma och syster. Så att sånt. 
 
 
Lite har jag ju ändå uppdaterat instagram med ovansteånde + några extra bilder. Klart ni får följa mig, som vanligt @danielaragnell
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0