Vecka två.

Kreativ rubrik, ja tack, behöver inte diskuteras.........
 
 
Anyway, vecka två börjar lida mot sitt slut så småningom och jag har nog en av de bästa klasserna jag nånsin haft. Vi har haft både uppspel och konsert denna vecka och alla är duktiga. Jämn nivå, precis som vår lärare konstaterade. 
 
 
 
I torsdags gick vi ner till källaren på kollektivet och spelade fotboll tillsammans. Alla var svettiga till slut och äckliga men gud vad vi hade roligt!!! Det ekade säkert i hela huset då akustiken är förvånansvärt bra i det rummet, haha, men vem bryr sig? Det är dessa små spontana grejer som jag tycker allra bäst om. Ikväll skall vi ha pizza-kväll och innan dess skall jag gå till 600 sorters lösgodis affär som ligger farligt nära kollektivet........ Haha
 
 
 
Jag har även fått ett svenskt bankkonto, så allt känns under kontroll just nu. Endast att vänta på studiestöd och beslut ang. det, men det löser sig nog också.
 
 
 
Hem till Finland åker jag om ca. 2 veckor för att fira mamis och systers födelsedag över helgen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0