Mitt horoskop för februari.

Ibland kan jag tycka att det är kul att läsa horoskop. Jag tror inte alltid på dem men när de dyker upp i nyhetsflödet på t.ex. facebook kan jag snabbt klicka in och läsa. Inför mitt februari står det såhär :
 

Vattumannen (21/1–18/2)

Vattumannens känslor ligger alldeles under huden den här perioden. En intensiv Mars och känslig måne skapar spänningar och de påverkar dig mer än vanligt. Kanske dras du in i gräl och meningsskiljaktigheter trots att din sinnesfrid vill ha motsatsen. Ta det varligt i kärlek och undvik att ställa saker på sin spets. Du kan få äta upp det!

Månadens chans: Fysisk styrka.

Månadens utmaning: Känsligheten.

 

 

Det var ju lagom kul att läsa detta, eller? Dock tror jag att det kommer att stämma denna månaden. Jag är normalt en av de mest känsliga människorna jag känner. Lätt till skratt - lätt till gråt sägs det och om det dessutom är såhär mitt februari är så får det väl gå så. Månadens "chans" är intressant då jag idag tänkte gå på HIIT-pass och där om någonstans, behöver man fysisk styrka. Överlag har denna dag varit seg och jag har varit lätt irriterad för minsta lilla sak. Tjohej, here we go!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0