De kommande dagarna/veckorna.

Hallååå!
 
Har haft Joel här som vanligt över helgen♥ ätit både pizza, fastlagsbulle, tonfisksallad och idag gjorde vi en mysig frukost med färsk surdegsciabatta med lite olika pålägg. Efter att Joel hoppat på bussen gick jag på ett pass zumba och hade kul! Känns bättre och bättre varje gång när man hänger med mer i danserna än förut!!
 
Kommande veckan har jag bokat in mig på något dans-pass och vatten-pass. Vi har fått nya ensemble-grupper i skolan och nya låtar att jobba med men utöver det händer inget speciellt.
 
Eftersom det inte händer så mycket denna vecka är det lika bra att det händer väldigt mycket veckan efter det. Jag blir 20 år på torsdagen och på fredagen hoppar jag på båten hemåt för att bjuda på kaffe både lördag och söndag. Veckan därpå (+följande) har de flesta praktik och jag kommer att läsa musikteori och vara hemma i Finland några dagar. Under den tiden jag är hemma hoppas jag att det fortfarande finns både snö och is så jag kan både skida och skrinna men det får vi väl se sen. 
 
14:e februari är jag senast tillbaka i Sverige för att vara med Joel och den 19:e februari går vi på Toto i Stockholm tillsammans, typ firar två år tillsammans. Veckan efter det har jag ju sportlov och har inte ännu bestämt var jag befinner mig då men detta är vad jag har planerat hittills!
Bild 1; helt vanlig selfie
Bild 2; hade kul åt att jag på "pass-lappen" hette Daniella Regnell
Bild 3; Joel + fastlagsbulle = sant. När vi gick i butiken och kollade efter fastlagsbullar försökte han hitta med sylt i. Typisk finsk?!..... Men mandelmassan dög också som tur.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0