Nytt år.

Nämen tjena sa man, här har inte hänt mycket sedan 24.12?!
 
 
Lyckades ordentligt då jag åkte tillbaka till Sverige och glömde datorladd-sladden hemma så där har vi en anledning till varför det varit dött.
 
 
Ena stunden har jag lust för att skriva en års-resumé av 2015, andra stunden vill jag skriva mina nyårslöften men som det känns nu så känner jag för att inte göra någotdera. Inför 2016 har jag många personliga mål som jag inte har någon nytta av att skriva på bloggen. Jag har däremot skaffat ett gymkort så min f.d. träningsblogg kommer troligen bli mer uppdaterad än denna som det ser ut just nu. Jag har dessutom skaffat en liten bok där jag skriver ner några rader varje kväll över vad som hänt under dagen och har planer på att göra det året ut eftersom jag ändå inte skriver alla detaljer i bloggen så att jag kan kolla tillbaka då jag känner för.
 
 
 
 
Jag fick dock konstatera att 2015 var ett av de både värsta och bästa året jag varit med om, kort sagt. Jag fick testa på mycket nytt och jag fick ta utmaningar på olika plan. I min senaste "lycko-kaka" stod det "vägen du har framför dig är full av ljus och romantik" och med de orden går jag vidare.
 
 
De senaste på instagram kan ni väl få, finns fortfarande där under namnet "danielaragnell"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0