06032016

Känns som om jag bara bidrar med vecko-genomgångar när jag väl skriver något. Den senaste veckan har dock inte varit speciell alls. Jag har tränat tisdag, onsdag, torsdag. Vilat fredag & lördag och idag har jag två pass bakom mig. Testade imorse på ett "CrossNature"-pass och jag man kan väl säga att det är Cross-Fit utomhus vilket passade mig perfekt. Jag hade inga förväntningar, kollade dock några videos på youtube på förhand för att inte vara helt bakom flötet. Vi var inte så många men roligt hade vi och antalet endorfiner jag hade i kroppen efter passet var omöjliga att räkna. Efter det beställde jag och Joel varsin pizza åt oss och nu under kvällen var jag på ett zumba-pass. 
 
 
 
 
Inkommande vecka händer inget speciellt men veckan därpå får vi besök av Lärkkulla, najjjs!! Veckan efter det är det mest rep inför turnéveckan, vecka 13 har jag påsklov och vecka 14 kommer jag med mitt band till Clubben i Karis!!!! Helt O-K. 
 
Här är från dagens ank-gång, haha!!! Längtar redan till nästa söndags CrossNature-pass!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0