Lagom passlig start.

När jag vaknade idag hade jag en passlig mängd livslust i kroppen men den försvann efter en stund och plötsligt ville jag ha en stark magnet i kroppen som bara skulle dra mig till sängen så jag inte skulle slippa därifrån. Fy tusan vad jobbigt det var. Jag åt min frukost, gick ut och önskade att jag var försenad till bussen. Där hade jag otur, det var bussen som var sen, 10 minuter för att vara exakt! Jag åkte in till staden och livslusten kom tillbaka på något sätt. Nu är jag på jobbet och har överlevt snart 2h! Nej herregud, jag är en positiv människa, dethär ska ju inte jag skriva på min blogg. Dagen har gått bra och jag trivs ju verkligen på jobbet!
 
Ibland måste jag bara få ut mina tankar, någonstans. Jag har funderat på hur jag egentligen har förändrats. Jag borde ju inte fundera på sådant för då börjar jag bara tänka ännu mer. Mina fingrar vägrar sluta skriva så jag beklagar om ni inte får något ut av dethär inlägget, haha.
 
Nej men ärligt, jag har förändrats, hela min syn på allt har förändrats. Jag är inte lika ledsen nu för tiden, kan inte komma ihåg när jag senast grät på riktigt. Det känns bra, men samtidigt skrämmande, jag måste bara vänja mig vid nya jag och verkligen gå vidare. Det går bra nu. Jag är en starkare person nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0