Lite nytt i alla fall.

Ännu en dag spenderad hemma, verkligen hemma. Jag går omkring i ett par gamla tofflor, pyjamasbyxor och en t-skjorta. Plötslig slog det mig att det snart blir höst och vinter så jag klickade in på zalandos hemsida och började jakten på perfekta vinterskor pga. att jag slitit sönder mina gamla. Jag hittade 5 par som blev 2 stycken som nu är beställda. Små saker som kan förändra mycket, för nu behöver jag inte gå (i värsta fall) barfota på vintern. Just nu soler skinen så det låter ju som om jag inte litar på vädret. I och för sig gör jag inte det heller och jag vill vara förberedd när det blir kallt.
Något jag inte är helt förberedd på är att jag nästa vecka är på internatet och sysslar med musik varje dag. Dethär någon kanske tycker att hej hallååå, det är inte sådär stor grej men det är det, för mig är det. DET SKALL BLI SÅ GRYMT KUL!!
Det är alltid bra att ha saker att se fram emot. Jag ser fram emot söndagen då jag tar mitt pick och pack och installerar mig på internatet samt mitt zalando paket. Dock är det ännu liiiite oklart hur jag får det eftersom jag inte kommer att fara "hem" första helgen. Det återstår att se!
 

Kommentarer
Postat av: Gumor

Lycka till på musiklinjen! Önskar att jag nu skulle vara i dina skor.... :) Att få göra musik hela dagarna, härligt! Kram

2013-08-22 @ 19:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0