Meningslöst.

Jag har flera gånger idag försökt få ihop till ett bra inlägg, med lika många misslyckanden. De flesta skrotade jag för att de skulle ha kunna tolkats fel och jag inte skulle ha fått rätt ord sagda, så jag lät bli i stället. Ungefär denhär tiden nästa vecka sitter jag i bilen påväg mot internatet. Till det "nya året". Året som jag kommer att minnas längst, får vi hoppas. Det här året har ju redan hämtat guld och jag hoppas det fortsätter året till slut.
Just nu vet jag inte vad min sinnesstämning är. Jag är relativt lugn. Imorgon är det måndag och så rullar ännu en vecka igång och jag får bara hoppas att jag hinner med på något sätt. På tisdagen blir det träff med Kiisen i alla fall.
Om någon annan vill träffas någon dag så är jag ganska ledig förutom på fredag-söndag.
 
Var väl inte så mycket annat jag ville säga just nu.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0