Onsdag.

Tack Jessica för dom finfina kommentarerna, (+ jeansen igår!!) du är superb!! ♥
 
Ja god dag. Jag sitter vid datorn once again, ensam eftersom alla andra i huset är ute på världen och skapar fred, (läs; är i skolan och jobb). Däremot är det väldigt skönt kan jag berätta för er. Inga viktiga tider att passa, förutom bussen om ungefär två timmar, haters gonna hate, tar vara på tid och bara är, helt enkelt.
 
Jag har nog världens bästa bror. Vi hade himla töntig konversation igår via fb, haha, vi borde få nobelpriset, bortsett från att ingen kanske skulle förstå vår humor.... Fast vi inte är biologiska syskon utan typ bara ingifta (hah.) så finns det nog någon gen i oss båda som har lika torr humor. Alla mina vänner vet hur himla torr humor jag har och jag vet att de saknar mig (/min humor) i gymnasiet men de hamnar nog överleva själva på något sätt nu. När jag var liten önskade jag mig en storebror mest av allt. Det fick jag inte, utan en blond lillasyster som var blyg och tyst. Nu har jag inte bara en storebror, utan två, dubbelvinst eller ingenting!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0