Snart fredag.

Idag kände jag nästan på hur det är att vara stressad, oj guud, det är nog inget för mig! Alla kunder måste ju ha tyckt att jag verkar väldigt otrevlig när ena datorn bara slutade fungera normalt och jag snällt försökte säga till min styvfar att han skulle stänga av hela datorn, haha.....
Nå, snart sommarlov...... I en vecka.............Och framförallt helg. Usch vilket flummigt inlägg, nu redan.
 
Jag hatar regn. Särskilt när jag planerat att fara på en länk och hinner gå 4m och plötsligt börjar det ösregna så man ser ut som en bakåtslickad katt eller något när man kommer hem, 2km senare, med en ännu blötare hund i släptåg.
Nä, livet är orättvist men gud skulle ändå kunna sponsra mig med fint väder :(
 
Något smartare har jag nog inte på hjärtat just nu, ni skall ha det superbt ikväll, eller resten av veckan.
Kolla, jag hittade typ nästan min gata i Stockholm förra veckan. Ja, jag heter Maria i mellannamn.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0