Spontant värre.

Godkväll. Jag vaknade kanske lite onödigt tidigt idag morse men gjorde inget speciellt. Halv elva pep det till i mobilen, jo då var det min lillis som bad mig komma med som sällskap till Åbo, tackar man nej till sånt?! Svar; nej. Någon timme senare sitter vi på tåget till Åbo, någon kaffe senare går vi omkring i butiker, några timmar senare gick vi in i butik efter butik eftersom vi blev utjagade på grund av stängningsdags. Sedan gick vi (i alla fall försökte) till järnvägsstationen i Åbo. Antagligen inte den snabbaste vägen men nu har vi breddat våra vyer på en liten del i vilket fall som helst.
Jag har nu en ny höstrock som är riktigt snygg samt en ny penal som tyvärr nog behövdes införskaffa.
 
Jag älskar att vara spontan.
 
Bjuder på en bild från förra året, liiillla Nelli....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0