Tisdag.

Med musik i öronen sitter jag här och väntar på att tiden går lite fortare så att jag kan gå ut till bussen. I grannstaden skall jag få mitt arbetsintyg och besöka gymnasiet för att fånga med mig Kisen och möjligtvis också Elin. Skall bli kul att se nästa års klasskamrater, eller är det roligt? Haha, nej skoja, men jag skall nog gå åtminstone ett varv genom skolan för att undersöka alla hörn och kanter, om inte någon slänger ut mig före det vill säga.
 
Jag är glad och lycklig. Jag lever loppan.
Har inte ännu hunnit lägga in en enda cambild så en sådan bjuder vi in idag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessi

Du ser såååå mycket yngre/mindre ut i ansiktet, som om du också skulle ha minskat i ålder också (just bara för att du blivit smalare i ansiktet!!). Du är sööt och jag spämmar dina bloggar med comments, i know you like it! ;) Poss.

2013-08-20 @ 21:02:06
URL: http://jessiis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0