Utanför civilisationen på andra sidan vattnet.

Jag är på fast mark (med internet!!) efter en vecka i Sverige. Jag har haft det riktigt skönt utan internet/facebook/instagram/bloggen etc. Jag har ätit glass varje dag, godis, mera mat än normalt och åkt mycket tunnelbana. Jag är ju inte direkt varje dag till Stockholm och umgås med släktingar.
Jag har ungefär 400 bilder att gå igenom, bl.a. från Allsång på skansen och jag har shoppat lite igen........... Suck. Brev har jag också fått, någon påminnelse om räkning som egentligen tillhörde mamma, brev från skolan, bekräftelse på studiestöd och godkänd anhållan om uppehåll i studierna, samt ett H&M paket som mamma skall hämta från posten. Det löper på bra nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0