Varför känner jag så?

Är det faktiskt fredag imorgon?! Varför är det facebook som berättar det för mig? Alla kommer hem "till helgen" och jag tycker att det är tisdag idag, inte torsdag...... Nå, hellre den vägen! Skulle ju smakat apa imorgon om det bara skulle ha varit tisdag idag och onsdag imorgon istället för fredag. Var det någon annan som förstod vad jag skrev nyss?! Skulle inte vara förvånad om det inte finns någon............
 
Min eftermiddag bestod av PW runt i grannstaden med väldigt givande diskussioner. Min granne (f.d...........) har nog verkligen valt rätt yrke, det säger jag bara! Haha ♥
 
Så imorgon är det alltså fredag. Sista dagen på jobbet, antagligen någonsin eftersom det kommer att byta byggnad troligen inom en månad. Nästa vecka skall jag till tandläkaren och jag har antagligen tappat bort ett papper man skall ha med. Just my luck.
 
Annars rullar livet på som det ska !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0