You've got the light to fight the darkness away.

Tja där. Måndag idag och jag inledde min sista vecka på jobbet, kanske sista någonsin. Jag vill ha en stressig sista vecka där så alla ni som vill ha busskort och studerandekort, kom och bomba mig!! Endast denna vecka, haha!
Jag kommer att sitta och små-le till alla som börjar skolan denna vecka, mohaha. Nej, jag skall vara snäll mot er, lovar......
 
Just nu känns det som om allt i mitt liv har en egen plats, allting är under kontroll och ingenting är saknat mer än vad det borde vara.
 
Idag skall jag försöka städa. Jag borde få alla världens medaljer och pokaler för att jag är så usel på att städa rummet och hålla det rent. Borde verkligen få skärpning på den fronten. Eller så bara tar jag min gitarr och sjunger lite istället, har verkligen fått detdär suget nu under helgen, sådär passligt tills skolan börjar, suveränt!!
 
weheartit bjuder.
Music | via Facebook
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0