11.12.13, Daniela

Egentligen har jag absolut ingen aning om vad ni förväntar av mig i denhär bloggen. Ibland kan jag skriva långa djupa inlägg, ibland skriver jag inget alls. Allt syns på statistiken. Att jag delar bloggen via facebook har sin grund på många sätt. Vissa trycker på inlägget och kommer aldrig mer tillbaka till bloggen. Vissa tycker bilden ser intressant ut och vissa blir glada av ett nytt inlägg. Jag blir glad av hög statistik och positiva kommentarer.
 
Idag har jag namnsdag. När jag var yngre fanns inte Daniela i alla kalendrar, utan bara Daniel. Nu för tiden finns oftast båda.
Kvinnonamnet Daniela eller Daniella är feminim form av det hebreiska namnet Daniel, som betyder "Gud är min domare" eller "herren dömer".
Jaha, då visste jag (och ni) det.
 
Snart har jag Klassisk musikhistoria (efter en paus på några veckor) och efter det skall jag öva sånger samt musikteori prov. Halle
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0