24December.

Jag fick trots allt en riktigt bra julafton. Haft ordentliga skratt-atacker med syster och haft tankarna samlade hela tiden. Bästa för kvällen var nog kuvertet jag fick av mormor och morfar då det var helt tomt då jag öppnade det, haha.................
 
Saldot  är 2 muminmuggar, 5 olika sorters godis/choklad, shower-cream med kokosdoft (♥), 70€, en burk honung :D, Ullmax kläder, en hits 2013 bok, styrketräningens anatomi-bok, en ficklampa och en jättefin ängel, ett par strumpor och en capo. Ännu fattas några julklappar men de får jag förr eller senare. Tack♥
Svårt att ta bilder med hund i famnen? Naah, int vet ja nu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0