27.12.2013

Om det är något jag tycker är tråkigt med en blogg är det att man har dagens datum som rubrik....... Hej Daniela, tur att du aldrig har gjort det!.........................
 
Det var inte det jag skulle informera er om egentligen. Skall om ungefäär en timme bege mig in till grannstaden och träffa Rebecka! Vädret där ute är allt annat än December väder, ingen snö, inget solsken utan det är regn och grått och riktigt gummistövel-väder. Bara jag som märkte att jag använde ordet väder tre gånger i föregående mening?. Okej, förlåt.
 
Vi satt igår och diskuterade min framtid med styvfar och morbror. Vi kom fram till att fysioterapi skulle kunna vara ett av de bättre alternativen för min del.
Jag fick en bok till julklapp, "styrketräningens anatomi" och jag är fastklistrad vid alla våra muskler och ville inte prata om något annat än dem igår då vi spelade kort... Så kan det gå! Men varför inte ? Två av kriterierna jag har är att jag vill ha ett socialt jobb och det skall finnas någon nytta med det jag gör. Fysioterapi prickar ju in på båda och jag tycker människokroppen är intressant på alla vis. Vi får se! Nu ska jag i alla fall fokusera på mina musikstudier och så får vi se vad som händer efter det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0