Annan dag jul.

Idag har jag slappat hemma. Kom iofs just in från en promenad med vovven men utöver det har jag hållits inomhus. Har spelat kort med mami, styvfar, syster och morbror som jag inte gjort på ett bra tag, kul så! Om ungefär 10 minuter blir det revansch (;
 
Börjar så småningom få kalendern full också, har några att träffa innan skolan börjar igen och det känns bra! Imorgon är det Rebecka, på måndag är det Elins tur samt bowling igen med Malin, på toorsdag träffa Mando som jag inte sett på jättelänge (!!!!!) och på fredag är det dags för frissa. Ännu en träff är borta och dagen för reashopping med syster är inte ännu fastslagen. Men det hinner vi ännu bestämma (får vi hoppas.........). 
Meen, nu ska jag spela kort, tuuudeluu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0