I don't know if it makes sense.

Dagen har spenderats hos morfar med mat och kaffe. Det är nu som jag borde ha massor med tankar i huvudet som jag ska skriva ut här åt er för att fylla ut inlägget men jag har inte något speciellt som snurrar. Jag tänkte allt under promenaden jag tog idag morse, äsch ändå! Jag funderade på att göra en videoblogg men haha, kanske inte. Ni får istället en bild som fina Rebecka tog på mig i fredags.
 
Alla skall ju dessutom observera det rediga håret för vi hade ju en otrolig tur med vädret så det blåste ingenting alls när vi var vid vattnet och fotade..

Kommentarer
Postat av: Rebecka

fina du <3 vi får ta en längre fotoesssion när vädret är finare ;) kram från vasa

Svar: Ja, det får vi verkligen ta och göra ;) kram på dig! <3
danielasliv.blo.gg

2013-12-29 @ 16:45:22
URL: http://rebeckahagert.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0