I was given this life.

Vet ni vad? Vet ni vad ? VET NI VAD?!
 
Jag har inte sprungit sen den 27 oktober. Varför? För jag har haft tillräckligt med ursäkter, tyckte jag. Jag skyllde på vädret, jag skyllde på att jag inte hade tid, jag skyllde på att jag gör det någon annan gång. 
Lets go!💪
Jag räknade med att jag inte skulle orka långt och funderade en extra gång om jag kunde ta smällen om jag gav upp efter 400m. Ok ? Let's go. Min mage sa att jag skulle stanna efter 400m men jag ville inte. Jag var envis. Jag fortsatte. Efter 4,5km var det ok att börja gå. Jag gick några steg och fortsatte sedan springa. Det var riktigt jobbigt, men jag klarade det och det är det som räknas. Jag överraskade mig själv och jag är stolt. Jag fick egen motivation och det känns bra. Imorgon igen! (;
Body, training and motivation | via Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0