Jag lovar att jag skall vara snäll.

Snön faller vit här utanför, hääärligt!! Jag är mer eller mindre på lärkkulla hela helgen bortsett från mofis 80-årskalas idag (stress) och vårt gig på Norris i morgon. Igår åkte mitt humör riktigt berg-och-dalbana. Det mesta verkade väldigt oklart och det blev ändringar och där ville mitt huvud falla av. Missförstå mig inte, jag tycker det skall bli jättekul, men det är samma sak inför jul och nyår -en sån otrolig stress och missförstånd före det kan bli bra.
Glad är jag i alla fall för att jag inte tappat rösten eller något dylikt. Om jag får min syster att filma idag så får ni videon, så det är upp till henne.
 
18 Dagar till juuuuuul (och jag har inte köpt en enda julklapp ännu, tralalalala............)
 
Nä, nu skall jag gå och göra fryykost, ha de!
Be there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0