Jessi utmanade mig.

Håhåå, jag har blivit utmanad! Av min fd granne Jessii :)
 
Här kommer den!:
1.Berätta 11 saker om dig själv
2.Svara på 11 frågor som den du fått utmaningen av ställt
3.Man ska själv hitta på 11 frågor som de man utmanar ska svara på
4.Välj 11 (/7) bloggar som har under 200 läsare per dag och berätta vem du har utmanat
OBS!Man får inte utmana den man fått utmaningen av
 
1.Berätta elva saker om dig själv:
 
- Jag har ingen aning om vad jag vill göra i framtiden.
- Jag är laktosintolerant men brukar oftast nonchalera det.
- Musiken hör till mitt liv, utan tvekan.
- Då jag var liten var jag aldrig blyg, pratade med vem som helst men nuförtiden är jag kanske reserverad och på min vakt bland nya människor.
- Jag fokuserar på saker som ingen annan ens tänker på.
- Jag blir 18 om 48 dagar.
- Bortsett från punkt nr. 4 så kan jag säga min åsikt ganska rakt ut bland människor jag känner.
- Det är lätt att genomskåda mig. Är jag ledsen/på dåligt humör syns det.
- En jul utan julsånger existerar inte i mitt liv.
- Jag är inte rik på pengar men jag har så att jag klarar mig.
- Jag är hellre en halv timme för tidig än 2 minuter sen om jag skall någonstans, där kan det bli problem om vi är flera som ska till samma ställe........ och skall åka tillsammans....
 
 
 
2.Svara på elva frågor som den du fått utmaningen av ställt:
1. Vem var din allra första bästavän? Här är jag inte säker. När har man en bästavän? Det kan ha varit Malin, men också en av mina grannar då jag ännu bodde i Ekenäs..
2. Varför bloggar du? Oj, bra fråga! Vet inte varför jag egentligen började blogga, skulle väl vara cool... Har ju bloggat mer eller mindre sen 2010... Nu är det bara kul att skriva och dela med sig till världen vad man håller på med.
3. En pinsam sak som hänt dig? HAHA, jag skämmer ut mig minst en gång om dagen, mest små saker... Jag tycker ju redan att det är pinsamt att gå på wc hos någon annan :D Fast en sak som jag fått höra om här på skolan var i matsalen när en från klassen sade att han varit utan godis i en månad och jag sa att jag varit längre än det utan godis... Och han utbrister NÅ VOI VOI! Dock sitter jag också och skrattar så fort det kommer på tals.
4. Bästa barndomsminnet? Har nog några att välja mellan... Men skippar helst frågan, hah 
5. Var handlar du mest kläder? Det varierar! Nu har jag inte köpt något klädesplagg på ett tag, senast köpte jag en topp från Canny fast jag normalt inte köper därifrån..... Kanske Gina Tricot
6. Krog eller hemmafest? har inga upplevelser av krogen, men det beror säkert på hurdant humör man är på. Nyktert är min melodi i alla fall
7. Idag har jag.... Sjungit på en skol-julfest
8. Sommaren är.... här om mindre än ett halvt år
9. Vad skulle du vilja ändra med dig själv? Är det något jag vill ändra har jag ju konstaterat att jag kan ju göra det om jag vill. Dock kommer inte jag på något just nu
10. Trivs du med ditt liv? Jo, faktiskt. Har inte länkat alls på någon månad men har ju överlevt i alla fall så det är jag verkligen glad över.
11. Finns de något som du ångrar som du kan berätta här? Vad som helst. Klart det finns saker man ångrar men ni vet som de sa i Lejonkungen; det som har skett, har skett och det finns inget du kan göra åt det.
 

3.Frågorna jag utmanar DIG på:
1. Favoritfärg?
2. Favorithögtid?
3. Värsta sakerna du vet?
4. Om du bara skulle få äta en sak för resten av livet, vad skulle det vara?
5. Vad skulle du aldrig kunna göra?
6. Vad spenderar du mest pengar på?
7. Har du någonsin ätit sniglar, vad tyckte du om det?
8. Finns det något som är typiskt dig?
9. Kan du spela något instrument?
10. Har du lätt för att lita på andra?
11. Om du måste välja något, skulle du hellre ha endast en arm eller endast ett ben, varför? 
 
 
 
4.Bloggarna jag utmanar:
Sara, Sara, Rebecka , Ronja, Sabina, Felicia, Julia, Tinja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0