Joy he brings.

Imorgon giiiig!! Taggad som igelkotten (haa, hahaa, ha... Tika, highfive?)
I alla fall. Uppträdande med HD gänget som kommer bli så himla superduperultramegahypersika kuuul!! På fredag är det julfest med gröt, julkyrka, julmat och julfestprogram och sedan är det jullov i två veckor som antagligen kommer gå lååångsamt. Dock tror jag min röst bara är tacksam, eller min sinnesstämning. Senast idag på bandövningen ville jag klippa av mina stämband helt för jag tyckte själv att det inte gick som jag ville. (Högst antagligen (/hoppeligen) var det bara jag som är himla petig och "aldrig" nöjd.) I söndags spelade jag in med telefonen när jag sjöng och där tog jag nog säkert 20 toner extra på en gång, haha!
 
Så jag hoppas och tror min röst kommer tacka mig för detta jullov. På tal om jullov..... Jag har inte ännu heller köpt julklappar (PLUSPOÄNG TILL VÄRLDENS BÄSTA SYSTER, DOTTER, STYVDOTTER och vad jag nu allt är...)
gammelbild
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0