Måndagen 23.12.2013

Dethär vill ingen läsa. Jag har inte ännu heller köpt en endaste julklapp och det är julafton imorgon. Bra tänkt... Eller tänkte jag alls? Det kommer säkert sluta med att jag i sista minuten köper varsin chokladstång åt alla i familjen, åt morbror, mormor och morfar och önskar god jul. Det värsta är ju dessutom att jag inte har den blekaste aning om vad jag ska köpa. Min syster tappade hakan ner till golvet och började skratta som om jag skulle ha sagt att jag... Hah, nevermind. 
 
Mina kläder som jag skrev att jag hade slängt upp på sängen hamnade precis som jag tänkte ner på golvet igen, och mitt klädskåp står och gapar åt mig. Min hund ligger på mina fötter och jag är aningen hungrig. Gå och ät då.
 
Tack och förlåt för ett flummigt inlägg
HAHA, herregud vad konstig bild, varför har jag ens tagit en sådan?! Från april. Mina fingrar är ju inte ens sådär knubbiga mer..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0