Spontant.

Något som jag hissar väldigt högt är att vara spontan. Bara mitt i allt få en idé och genomföra den på ett eller annat sätt. Jag skrev ju här för någon dag sedan att jag skulle nån dag och shoppa med syster? Klockan 9 idag morse bestämmer jag att vi far idag. Sagt och gjort, efter en timme satt jag och en ganska yrvaken syster i bilen med styvfar som chaufför. Någon hundring fattigare, det är då man skyller på yolo-citatet, men jag är nöjd med det jag hittade!
 
Hann knappt komma hem så satt jag och syster igen i bilen fast med mamma som chaufför den här gången och bilen kör åt andra hållet. Pappa skulle ha fyllt 53 idag så vi for och piffade upp hans grav med lite blommor. Efter det skötte vi lite andra ärenden och så anlände vi hem och åt mat. Nu sitter jag och skyfflar vindruvor i munnen. Kul lördag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0