What else to say?

1. Kalaset/80-års festen blev riktigt bra. Syster kände för att filma allt i sträck när jag uppträde så jag har en 17minuters video som ingen orkar kolla på. Skall försöka klippa den i mindre bitar så får ni ändå ta lite del av det hela.
2. Uppträdandet med skolan på Norris gick också bra. Fotade 271 bilder varav 140 dög. As usual.
3. Min dygnsrytm har rubbats ordentligt under helgen. På fredan kom jag i säng kanske 2,om inte 3. Lördagen sträckte sig ända till klockan 7 idag morse (söndag) och jag sov kanske 5 timmar.
4. Inte bara min dygnsrytm utan mina matvanor har också vänts upp-och-ner. Igår åt jag frukost, pepparkakor, chips och två olika sorters sallader. Idag har jag ätit en tallrik med franskisar och kebab, that's it. Har helt plötsligt blivit lat, även om jag har ett paket nudlar, kycklingfiléer, en lök, wokgrönsaker och några goda kryddor har det inte lockat att ställa sig vid spisen.
5. Idag såg jag pojken med masken (?). Hade något med de tre musketörerna att göra (som jag aldrig sett förut). Det jag ville säga var att det var en riktigt bra och passligt spännande film att se på.
6. Nu skall jag nog gå och lägga mig. Har iofs. Ledig dag imorgon men kan väl ändå vara bra att kämpa mot dygnsrytmen. Tack och Godnatt.
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Hej på dig. Roligt att festen lyckades. Väntar med spänning att få se nån videosnutt😊. Ha en fin december ,stressa inte, njut! Kram

2013-12-09 @ 05:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0