4 dagar.

4 Dagar sen senaste inlägget. Har det hänt något? Nej, jag har bara tagit det lugnt. Jag har varit lat och låtit min dator sova medan jag använt min tab till det jag behöver. Just nu sitter jag på jobbet och har det vääääääldigt tråkigt. Alla kunder tycks hellre ligga på stranden, kan inte säga att jag inte förstår dem.
Jag slutar jobbet idag 12, går till butiken, åker tåg till karis, åker vidare med ett tåg till Helsingfors och väntar där några timmar före vi skall samlas (hej jag är en fattig studerande och hittade ett alternativ med tåg som är under 7€, vinnarkänsla!!! Dock måste jag vänta 3h tills vi samlas men vad gör man......). Har planerat att shoppa lite under tiden om jag inte dör av min tunga väska som väger 5 kg (hej ironi och ja, jag vägde min väska här på jobbet, förstår ni hur dött det är här, haha?!) och sedan skall jag njuta av Sommardagar som jag aldrig varit på förut så det skall bli intressant. Jag är i Helsingfors hela helgen och på söndag blir det Borgbacken med Sara och eftersom vi båda är snåla studeranden har vi kollat upp tågen på förväg så vi får ett billigt alternativ. Bra så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0