Ärligt.

Hemma. I mitt rum. Jag dammsög under min säng för någon timme sedan och det behövdes ju verkligen. Jag förstår inte varifrån alla dammtussar kommer, fast om jag visste det skulle jag nog bli uteliggare.. Mitt rum är långt ifrån redigt men alltid då jag bestämmer mig för att städa slutar det med att efter högst 15 minuter sitter jag ner och bara stirrar på en massa skräp som nyss har fallit ner från himlen ungefär.
 
Jag längtar till fredag. Blev lite bitter idag på jobbet precis innan jag skulle stänga. Har jag riktigt otur kommer jag att få skällor imorgon också ifall jag har gjort bort mig helt. Suck. Senast igår sade jag att jag trivs på mitt jobb (vilket jag gör) men dedär negativa stunderna borde inte få existera. Särskilt inte då människor tycker att man skall bädda åt dem och helst stoppa om dem också och att allt skall ske perfekt.
Untitled
Hälsningar, roboten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0