Fröken förbannad.

Idag var jag verkligen arg på kvällssidan. Flyförbannad. Hade en bra dag på stan med Emma och på kalaset efter att Emma lämnat mig, men sedan skulle jag cykla hem med min systers cykel som är i samma modell som en "jopo" cykel. Sisådär 16km stod på spel och efter kanske 3km började styret krångla. Tro mig, det kom några svordomar då jag hade chansen. Jag visste att om jag inte dör nu på vägen hem så dödar min syster mig när hon kommer hem. Well, jag lever fortfarande! Standard kvällsdopp gjorde vi också när alla var hemma.
Dessutom har jag bränt mig på axlarna idag. Inget märkvärdigt men det ser ju nog lite roligt ut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0