Söndag eftermiddag.

Nu kan jag lugnt säga att det imorgon är måndag, ny vecka, nya tag, en helt ny start. Inte bara angående denhär bloggen utan det finns ännu några guldkanter under den kommande veckan. För det första så borde jag få hem ett par Nike löpskor. För det andra så har jag beställt en "touch-telefon" (ja, ni läste rätt!!!). Jag har gått omkring med en enkel Nokia utan färgskärm och kamera, (med snake) i åtminstone två år nu så det är väl på tiden att möjligtvis uppdateras på den fronten också.
 
Idag är en bra dag. Det känns mycket enklare nu med en helt ny blogg, som om allt gammalt verkligen har släppt mig och mina axlar nu, bara av att jag tog bort den gamla bloggen, tack gode gud.
Nu börjar jag om, helt från ny grund.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0