Tänker en tanke.

Igårkväll hade jag väldigt svårt att somna. Jag var vaken till klockan två och somnade slutligen efter att ha haft lite musik i öronen. Ärligt talat vet jag inte vad som höll mig vaken igår. Ena stunden hade jag otroligt varmt och andra ville jag sätta mera kläder på och hämta en fleecefilt. Just nu ligger jag under mitt täcke med yllesockor på. Mitt liv löper på, jag har mitt jobb där jag spenderar väldigt mycket av min vardag, som tur trivs jag där!
Imorgon blir jag övernatt hos min kusin i min hemstad och på lördag ska jag träffa en av mina fina emmor, skall bli skönt att på riktigt träffa någon utanför jobbet som man inte sett på någon månad nu.

Något fick jag nerkladdat i alla fall. Nu hoppas jag att jag somnar fortare än igår.
Dröm sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0