Tyst

Här är det ju inte direkt någon som ropar hej till resten av världen..... Jag kan inte minnas när jag senast skulle ha haft på min egen dator (på jobbet sitter jag ju framför en hela tiden). Vad ska jag säga? Jag har så mycket tankar i huvudet som jag alltid tänker på när jag är allt för långt ifrån bloggen. Ibland är det nog riktigt bra, annars skulle det kunna komma riktigt råa inlägg som jag sedan ångrar att jag skrev.

Sommarlovet består ännu för min del av ungefär 3 veckor varav en vecka i sverige, en vecka på jobb och sedan skall jag njuta av den andra hela veckan sommarlov som är kryddat med tandläkarbesök, mys. Jag shoppade även från h&m's hemsida idag och blev än en gång påmind över att jag verkligen är i stort behov av att sälja mina gamla kläder som blivit för stora för att ha tillräckligt med pengar för att köpa nya. Suck. Min lön kom in på konto igår eller idag så just nu är ju läget under kontroll, men varför är det så att när man har pengar och borde (måste) spara så slänger man pengar hit och dit och när man knappt har 50cent suckar man över att man måste spara mycket i framtiden? Varför fungerar vår tanke-verksamhet så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0