09:00

God morgon folket.
Tänkte allmänt skriva något angående min helg. På fredag var jag hos Sara, åt tortillas, umgicks med nya människor och såg på Ted. På lördagen vaknade jag upp hos Sara och vi började sedan gå mot tågstationen med ett snabbt varv via höstmarknaden. Jag satte mig på tåget till Ekenäs, mötte mamma på stationen, åkte via butiker och kom hem. For till kyrkan och sjöng igenom låten i föregående inlägg två gånger utan problem. Sjöng sången "på riktigt", kom hem, såg på x-factor och somnade. Söndagen gjorde jag inget speciellt förutom att jag somnade igår redan klockan 9 på kvällen...........
 
Idag börjar jag med rytmensemble och är lite orolig över hur det ska gå, återstår att se. Inga speciella planer denhär veckan, nästa vecka är det höstlov för min del torsdag-fredag och en del kalas under helgen. Sen följande vecka har vi "bibbakeikka" och helgen spenderar jag på HD. Hadegött
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0