Det händer i Karis.

Imorgon hade jag antagligen glömt detta så jag måste ju skriva nu. Jag for på en långpromenad nu på kvällen och det var ju verkligen händelserikt.
 
•Sniglar med hus på sig, överallt. Jag hade inte lagt märke till dem förrän jag steg på en. Det var obehagligt, kort sagt.
•Två stillastående polisbilar varav den ena hade blinkers på. Någå ungdomar som hade varit igång som vanligt..................
•EN GRÄVLING. Trodde jag skulle dö. Alla som har sett mumintrollen då de möter morran kan föreställa sig hur jag kände mig (obs, grävlingen = morran i dethär samanhanget). Den var högst två meter framför mig, stod helt stilla och bara glodde elakt på mig. Jag fortsatte gå framåt och det var fem före att jag skulle börja skrika riktigt högt och gällt men då vände den om och smög in bland ett par buskar. Hujedamej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0