Förbenat bra.

Vad har hänt med bloglovin förresten?! De bloggar jag normalt följer har blivit utbytta med någo helt slumpmässiga bloggar?!
 
Anyway, jag har höstlov som jag spenderar mer än gärna på skolan, haha! Idag har vi spelat låtar inför HD i ungefär 4h, fy jisses vad bra vi är!! Det kommer bli så fruktansvärt bra!!
 
Skulle väl egentligen ha åkt hem idag men iom att bilen hem från fotbollsträningar tydligen är heeeelt smockfull så stannade jag hellre här. Imorgon tänker jag skämma bort mig själv med lunch på KW och mot eftermiddagen kommer mor efter mig så far vi till morfar och planerar hans 80-årsfest. Efter det möjligtvis på och knacka på till fd. grannen som blir myndig idag, så det skall vi ju fira med några riktigt fina bilder (;
Skulle man skriva upp alla minnen vi har skulle det väl ta ett tag. Hon var den första människan jag träffade när jag flyttade till Tenala och ja, jag minns fortfarande då vi träffades......... Hon kom direkt fram och frågade vad jag heter, jag svarade inte. Hon frågade igen, än en gång blev hon utan svar. Sen visade hon tungan åt mig och sprang hem, haha! Vi har haft små fighter fast inte så farligt många. Hon var min "länkbuddy" i vintras och i somras flyttade hon ensam till grannstaden. En person som jag delat många skratt med, ända sen jag var tre år. Härlig person, kort sagt.
 
SÅ STORT GRATTIIIS JESSI PÅ 18 ÅRS DAGEN!!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessi

You are so dead, men jag älskar verkligen när någon på födelsedagen lägger upp nologa bilder på mig! ;) Det gör det hela mycket roligare, right?
Men tack så himla mycket, hoppas vi syns ett varv imorgon iallafall :)<3

2013-10-24 @ 20:33:57
URL: http://jessiis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0