Isen är här.

 
Skulle dra på en uppiggande morgonlänk idag morse. De 40 första metrarna till postlådan gick riktigt bra, varav det sedan kom asfalt. Tji fick jag. Där var det svart is så jag fick öva på Svanskön-koreografi, ifall jag skulle få för mig att söka till den teater-pjäsen. Jo tack sa man. Man sprang och sprang och kom framåt lika snabbt som en snigel. Jag beslöt mig för att springa bredvid asfalten med alla hundskitar som ingen någonsin orkar plocka upp. Kändes sådär när man skulle ha haft 4meter bred gångbana på högra sidan men man fortsätter lufsa på vägkanten för att slippa framåt. Sedan vek jag av på en sandväg och då gick ju allt mycket bättre. Mysig och svettig var jag hemma efter 5km.
 
Bortsett från den dramatiska och händelserika början på morgonen har jag inte gjort så mycket annat än att luggit på sängen och bläddrat i musik-teori-boken, suttit framför datorn och ätit middag.
Ikväll skall jag äta en ananas. Nu vet ni.
 
Tjohejjsan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0