Tisdagsmorgon.

Tisdag, I'm still alive! De hade ju lovat storm och mycket regn igårkväll och ja, det blåste en hel del och regnade riktigt ordentligt. Idag under frukosten svajade det fortfarande i träden. Mysigt, sålänge man är inomhus, ute skulle jag aldrig i livet våga stå.. Stormen har ju tydligen dödat ett tiotal personer och i Danmark var hastigheten 52m/s, helt sjukt!
 
Snart börjar min skoldag med kör, sedan band och till sist sånglektion, jippii! Efter det blir det kw dejt med Jessi, bra så! På torsdag uppträder vi utklädda i skolan. Kan ju bli intressant.
Överlag så händer väl inget "intressant" på det sättet de kommande veckorna. Det händer visserligen en hel del; HD, höstlov nr. 2 uppe i Österbotten, keikka på Serendi och sådär men inget som är märkvärdigt på det sättet utan bara som lite kryddor i vardagen.
 
98 dagar kvar tills jag blir myndig.
 Min fiiina Nelli som jag gosade lite extra med under helgen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0